Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007

Αναμνήσεις από ένα αγαπημένο παιχνίδι

Έβαλα προχτές το βράδυ να ακούσω και άκουγα ως τις τρεις το χαράματα το cd Fithos Lusec Wecos Vinosec που περιλαμβανει 13 υπεροχα ενορχηστρωμενα κομματια απο το πολυαγαπημενο μου και πρωτο τιτλο της σειρας Final Fantasy που επαιξα, Final Fantasy VIII.

Δεν ξερω πως να περιγραψω τι ενιωσα εκεινη την στιγμη. Ειχα πραγματι χαθει στην μαγεια της μουσικης. Η πανδεσια των μουσικων οργανων, το ουρανιο τοξο γεματο νοτες και ρυθμους που εβγαινε απο τα ηχεια του υπολογιστη φυλακιζαν την ψυχη μου και την πηγαιναν καπου μακρια, εξω απο το σωμα μου, εξω απο τον συνηθισμενο χωρο και χρονο.

Και δεν ξερω τι προκαλεσε τετοιο φορτο συναισθηματων. Οχι δεν ημουν μαστουρωμενος, ποτε δεν ημουν, αλλα τι να ηταν εκεινο που εκανε την διαφορα αυτη τη φορα; Ισως να μου αρεσαν τοσο πολυ οι μουσικες και οι νοτες και... μα για μια στιγμη. Παντα συνδιαζω την μουσικη με εικονα στο μυαλο μου. Τι ηταν αραγε αυτο που με σκοτωσε και με ανεστησε δεν ξερω κι εγω ποσες φορες;

Ναι, επιτελους καταλαβα. Οι εικονες που στριφογυρνουσαν στο μυαλο μου ηταν εικονες απο το παιχνιδι, το Final Fantasy 8, ενα παιχνιδι που επαιξα παρα πολλες φορες και μια φορα μονο το τερματησα. Τι αναμνησεις... τι ωραιαοι διαλογοι, τι ωραια ιστορια, τι ωραιο ξετυλιγμα της προσωπικοτητας των χαρακτηρων! Ολα αυτα, ηχος και εικονα, αναμνησεις και συνασθηματα, αυτα με εκαναν να νιωσω ετσι.

Αποκορυφωμα το κομματι The Oath, που ο πρωταγονιστης, Squall, δινει ορκο στην αγαπημενη του Rinoa, πως θα γινει ο ιπποτης και θα την προστατευει για παντα, ό,τι και να γινει στο μελλον.

Αυτα ειναι...., που λενε.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το Τales Of Symphonia είναι καλύτερο. Για την ακρίβεια, είναι ΤΟ καλύτερο. Teh best game evah. Παιξτε το και δείτε και το anime.

Ανώνυμος είπε...

Egw symfwnw me ton Lloyd

Ανώνυμος είπε...

Ρε φιλάρα, μήπως πληρώνεσαι για διαφήμηση;
he, he, he...
HOUSEGIRL