Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

Αξίζουν όλοι οι άνθρωποι;

Κάνω που λέτε μία γενναία προσπάθεια να γίνω πιο κοινωνικός. Έχουν επέλθει βέβαια τεράστιες αλλαγές από πιο παλιά χρόνια στον χαρακτήρα μου και έχω γνωρίσει πάρα πολλά άτομα, αλλά επειδή τελευταία ξανακίλησα στον βούρκο του κόσμου μου, είπα να ξεφύγω και να ξαπροσπαθήσω να βρω τον κοινωνικό εαυτό μου.

Θυμήθηκα ξανά τον παλιό μου δάσκαλο στις δημόσιες σχέσεις. Τον έναν από τους πολλούς μάλιστα. Τον κύριο Carnegie. Θυμήθηκα τους κανόνες του. Έπειτα θυμήθηκα κι έναν άλλο αγαπημένο μου δάσκαλο. Την εμπειρία. Θυμήθηκα δηλαδή τα αποτελέσματα που είχα όταν εφήρμωσα ότι έλεγε ο Dale Carnegie στο βιβλίο του. Με αυτά λοιπόν ξεκίνησα το ταξίδι να "ψαρέψω" ανθώπους.

Όμως τότε μου καρφώθηκε στο μυαλό η σκέψη. Αξίζουν όλοι οι άνθρωποι; Μπορεί κανείς να βρει πολλούς λόγους που να είναι καλό να έχεις πολλούς φίλους, αλλά... αξίζουν όλοι; Ενώ ήμουν έτοιμος να μπω μέσα στον κόσμο και να κερδίσω κι άλλους φίλους και γνωστούς κάθησα και παρατήρησα. Και είδα ένα σωρό ανθρώπους που μου προκαλούσαν αποστροφή.
Παιδιά που δεν είχαν στόχους και κάτι άξιο λόγου να πιστεύουν στην ζωή τους, ρηχούς ανθρώπους, χαζοκόριτσα που το μόνο που ασχολούνται είναι τα αγόρια και οι νέες τάσεις της μόδας, ανθρώπους που άλλοι είναι και άλλοι το παίζουν πως είναι...

Άξιζε λοιπόν όλος αυτός ο ενθουσιασμός να πάω να γνωρίσω καινούργιους ανθρώπους; Και μιας και οι περισσότεροι της ηλικίας μου ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες μήπως θα έπρεπε να κάτσω πάλι στα αυγά μου;

Δηλαδή...αν το παώ λίγο πιο πέρα...τι κάνει τους ανθρώπους σημαντικούς και άξιους λόγου; Γιατί να αξίζει κάποιος; Κι αν αξίζουν κάποιοι, είναι μόνο αυτοί όι κάποιοι και όχι όλοι ή όλοι κρύβουν κάτι αξιόλογο μέσα τους;

Εσείς τι πιστεύετε;

6 σχόλια:

Unknown είπε...

...ουτε εγω εχω στοχους....δηλαδη εχω..αλλα..δν αφορουν αμεσα εμενα..
Πιο πολυ θελω να βοηθαω τους γυρω μου..
§:)
αλλα..οk..δν ειμαστε ολοι ιδιοι..

Doppelganger είπε...

Απ'ότι κατάλαβα από το blog σου είσαι άτομο που αξίζει να πει κανείς "γεια"
Αλλά σε παρακαλώ απάντησε στην ερώτηση που θέτω, επειδή θα με φάει η περιέργια και η αμφιβολία. Αξίζουν τελικά όλοι οι άνθρωποι ή μερικοί απλά είναι αυτο που λέμε "δεν υπάρχουν";

Unknown είπε...

Oloi a3izoume...
Alloi ligotero k alloi perissotero..
Alloi dn a3izoun tipota omorfo!!!

K o ka8enas mas kollaei me autous pou tou a3izoun!

Gia sena mporei kapoios na mhn a3izei alla isws na einai to idaniko tairi gia kapoion allo..

Se fwtisa?
Mpaaa..
Mmmmats sta moutrakia sou..
§:*§:*§:*§:*§:*

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως πολλοί άνθρωποι αξίζουνε,λίγοι είνια αυτοί που δεν αξίζουνε,.

Απλά για εσένα δεν αξίζει κάποιος,δεν σημένει αυτό όμως ότι δεν αξίζει για άλλους.Καθένας βάζει τις δικίες του προτιμίσεις και τον δικό του πήχη για κάποιον το ποιός αξίζει.

Όπως αναφέρεις για κάποια κορίτσια που ενδιαφέρονται μόνον για αγόρια και μόδα,αυτά για εμένα δεν αξίζουνε(τα περισσότερα,όχι όλα,μην τρελαθούμε),διότι δείχνουνε άτομο που δεν έχει συνείδηση τι γίνεται γύρω του και δεν το ενδιαφέρει τίποτα.Είναι ένα πιόνι δίχως γνώμη.Αλλά μπορεί για άλλους να αξίζει,διότι είναι όμορφη,χαζοχαρούμενη κτλ κτλ...

Ελπίζω να με καταλαβαίνεις τι εννοώ ;)

Cloud είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Cloud είπε...

Εγω θα συμφωνησω με τον Laharl θα ηθελα ομως να προσθεσω οτι χαρη σε αυτους που για εμας δεν "αξιζουν" εκτιμαμε παρα πολυ οταν βρισκουμε τα ατομα που "αξιζουν".Επισης με το να καθισουμε στα "αυγα μας" μπορει να χασουμε την ευκαιρια να γνωρισουμε αξιολογα ατομα. Και αυτο το λεει καποιος ο οποιος επισης καποιες φορες περναει τις "κλειστες" του και βασανιζεται απο παρομοια ερωτηματα. Τα βιβλια γραφουν πολυ ωραια πραγματα αλλα δεν πρεπει να ζουμε εμπειριες μονο μεσα απο αυτα.